Personal Trainer ja täti lenkillä

 Täti lenkkeilee Personal Trainerin kanssa kaupungissa ja
  maalla.

 Aamulenkit kaupungissa...
 jaa...että mitä. Pitäiskös mun kuunnella muka sua?
  No istutaan, jos se tekee sut kerran iloiseksi. 
Koska mä muuten saan tämän kuonopannan pois?

Kukkia, kukassa...
Onkohan tämän oven takana jotakin jännittävää....

Tädin kanssa lenkillä näkee ihmeellisiä asioita.

Terveisin


Ronja
Personal Trainer

Kommentit

  1. Ei oo kyl varmaan kivaa, kun on toi kuonokoppa :(

    VastaaPoista
  2. Hau!

    Joo kuonopanta on täysin syvältä.
    Tosin se ei estä mua haukkumasta ja ulisemasta.
    Mä muuten inhoan kaikkia pieniä koiria, kun niilä on sellaiset
    tapittavat nappisilmät.

    Tätiä hävettää, kun mä sanon niille vähän äänekkäämmin, että terve, terve!

    Terveisin

    Ronja
    Personal Trainer

    VastaaPoista

Lähetä kommentti