Täti on yrittänyt maanitella

Olen tämän viikon miettinyt, että luotanko ollenkaan tuohon tätiin.
Assistenteille olen antanut armon jo alkuviikosta, mutta vasta tänään tulin aamulla samaan aikaan tädin kanssa keittiöön. Tosin olen valmistautunut hyökkäämään heti ulos kun täti liikahtaa vähäisessäkin määrin liikaa tai väärään suuntaan.

Täti on kyllä yrittänyt maanitella, mutta eihän sitä voi antaa heti tädille periksi. Tosin tädin sängyssä olen punkannut päivisin, kun täti ei ole kotona ja olen minä jo pari yötä nukkunut pahvilaatiossakin, jonne täti teki minulle sängyn. Oikeastaan se on aika kiva. Ainut puute siinä on, että minulla ei ole sitä peittoa ja täti ei kyllä edes osaa sellaista tehdä.

No minä yritän täällä saada nuo ihmiset tajuamaan, että maailma pyörii ainoastaan ja vain minun kissannapani ympärillä. Ehkä ainakaan täti ei sitä vielä tajua.

Terveisin

Otto
ammattikissa

P.S. silmätulehdukseni on parantunut ja ikeneeni alkavat olla kunnossa. Kuvia en ole antanut ottaa. Täti on onnistunut muutaman nappaamaan, mutta minä en ole vielä saanut selvyyttä siitä, onko kamera varmasti sellainen kapine, joka sisuksiin ei takuuvarmasti joudu.

Kommentit

  1. Kiitos, kiitos!
    Minä olen vähän hevosta pienempi eläin.
    Täti ei ole vielä oppinut, että minä määrään täällä, koska se tottui määräämään hevosta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti