Reviirit haltuun

Tervehdys kaikille!

Olen tässä vähitellen kotiutunut aika mukavasti tädin ja assistenttien seuraan.
Etenkin kun tänään tämä täti-palvelijani tajusi ostaa oikeanmerkkistä liharuokaa.  Täti yritti tarjota minulle jotakin luxuskissanruokaa, mutta minä sanoin yök. Onneksi täti näyttää olevan nopea oppimaan ja se heitti roskiin ne väärät ruoat ja osti uudenlaista. Nyt maistuu.Snelmannin jauheliha käy myös sellaisenaan.

No sitten täti sanoi, että katos vaan, otto taitaakin olla meidän uusi koemaistaja. Mikä ei kelpaa Otolle, niin sitä en sitten syö minäkään. No se ei pidä ihan paikkaansa. Tädin hevonen söi salmiakkeja, mutta minä en sellaisia halua edes maistaa.


Olen minä tässä vähän merkkaillut reviiriänikin. Täytyyhän se varmistaa, että tänne ei vahingossakaan muuta kukaan toinen kissa.
Täti ei kauheasti tietenkään ole ihastunut mun touhuihini, mutta kiltisti se kuitenkin siivoaa jäljet pois. Tosin se totesi, että ei hevoset tee tuollaista. Minä kattoin sitä silmiin ja sanoin MAU?! Mitä vertaatkos sinä sitten meikäpoikaa johonkin laumaeläimeen.

Täti ei sanonut mitään, mutta se näytti vähäsen sellaiselta murjottavalta. Minä kattoin sitä pää kallellani ja sanoi, että katos vaan, tätiä taitaa harmittaa.

Tänään makasin lauteilla taas tapani mukaan ja täti tuli sinne haastattelemaan meikeläistä. Se kysyi, että kelpaisikos Otolle vähän tulla pois jos lämmitettäisiin saunaa. Minä kattoin tätiä ja käänsin itseni parempaan asentoon ja sanoin tädille, että kuules täti tänään ei ole sun saunanlämmityspäiväs.
Täti kattoi mua ja kysyi vähän ihmeessään: Ei vai?

Terveisin

Otto
ammattikissa

Kommentit