Ensimmäinen aamulenkki tehty



Hau, hau näin heti aamutuimaan!

Ensimmäinen lenkki on tehty. Se oli aika pitkä. Yli tunnin käveleskelimme tuolla kaupungin liepeillä. Täti kyllä heti mainitsi, että tällaiset lenkit eivtä sitten ihan arkiaamuisin ole mahdollisia, joten nyt viikonloppuna pitää nauttia elämästä ja elämisestä.

Hmmm... huomasin sitten heti kyllä senkin, että mikään viidentähden lafka tämä ei ole...paremminkin matkustajakoti. Täti veti hirsiä punkassa vielä 6.20 ja mä kävin sanomassa sille, että satukos muoari muistamaan, että mä muutin tänne eilen ja sun elämäntehtäväsi on nyt sitten vielä mut vessaan. Täti sanoi, että kappas vaan, koira. Nousi se sitten aika helposti sieltä sängynpohjalta ja ryhtyi pukeutumaan. Sanoin kyllä että hopi, hopi nyt, kun mua sen verran jännitti illalla, että ei oikein tullut pissaa tehtyä kunnolla... No totta puhuen vähän jännitti vielä nyt aamullakin.

Olihan se todella mielenkiintoista, kun täällä on niin paljon erilaisia hajuja. Kamuja suorastaan vilisee ja mä en sitten tiedä, että kenen kanssa mun kannattaisi ruveta hieromaan tuttavuutta.

Täti antoi mulle muutamia leluja. Ryhdyin heti tappamaan yhtä vinkulelua, pelasin vähän palloa ja yhtä ruokapeliä.

Ai niin, sain sellaisen puristeluunkin. Sitä olen järsinyt. 

Täti harjasi minut lenkin jälkeen. Se tuntuu oikeastaan aika mukavalta. Ne harjan piikit vähän rapsuttavat nahkaa.

Katsotaan, mitä tässä tapahtuu. Sanoin jo assarille, että onneksi on tuo kahden viikon koeaika, niin voin sitten sanoa, että mä en halua olla täällä, jos liian tiukkapipoiseksi menee.


Terveisin

Elsa
lenkkikoira




Kommentit

  1. On tuo aika söötin näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo... Vaarallisen söpö. Kahden viikon koeaika... Mikä se on? Hieno luonnekin tällä kaverilla on. Ja on se oikeasti niin kumma, että sinne lenkille ei voi mennä ilman koiraa. (On jotenkin enemmän lupa mennä, kun on joku, jota on "pakko" viedä ulos.) Riittäisi kerran päivässä se tunnin kävely. Koiran kanssa kävelee kolme tuntia päivässä eikä se tunnu missään. Tänäänkin ollaan oltu ulkona jo yli kaksi tuntia. Assaritkin lähtevät metsään juoksulenkille, kun on koira.

      Poista

Lähetä kommentti