Saksansylikoira?

Hau Kamut!

Aamulenkki tänään oli yhtä painajaista. Täti komensi mua pysymään vieressä ja vetämättä. 

Sitten tuli vastaan yksi isotteleva chihuahua, joka ilmoitti mulle, että se ei tykkää kun mä käyn aamupissalla samassa puistossa, missä se. Mä sanoin sille kovaäänisesti, että mä kuule pissaan ihan siellä missä haluan.

Käveltiin vähän matkaa ja sitten kuulin, että takana tulee auto. Käännyin kattomaan, että kukas se sieltä tulee, enkä osannut ollenkaan varautua siihen ääniefektiin, mitä kuulin. Oli nimittäin niin, että joku oli heittänyt sellaisen salaattikulhon muovikannen keskelle katua ja se auto ajoi sen kannen päälle. Siitä tuli sellainen pelottava rits-räts -ääni ja mä ryhdyin ujeltamaan ja juoskin karvat pystyssä tädin luo turvaan. Täti kysyi multa, että mikäs se tuollainen saksansylikoira oikein on?

Onneksi kohta tuli vastaan yksi toinen chihuahua, jolle mä pääsin sanomaan, että mees pois mun pissapuistostani. Mä olin täällä ennen sua.

Jos tällaisia aamuja tulee lisää, täti saa tosissaan harkita mulle tekonurtsin laittamista meidän partsille.


Terveisin

Ronja
saksansylikoira

Lähetetty Windows Phonesta

Kommentit

Lähetä kommentti