Pää vadille

Hau Kamut!

Taas mun päätäni vaaditaan vadille. Olen innostunut juttelemaan taas vähän itsekseni, kun täällä kotona on yksin välillä niin totaalisen tylsää.

Haukun kuulemma taas aamusta iltaan. Täti ihmettelee tuota, sillä mä en ole yksin kuin 3-4 tuntia päivässä. Ja täti on äänittänyt meikäläisen jutteluhetkiä eivätkä ne sen naurhurin mukaan kuitenkaan kestä tunteja. Sen mä kyllä myönnän, että useamman kerran tulee välillä sanottua jotakin ääneen.
Se nyt vaan on niin, että nyrkillä oveen paukuttava naapuri saa meikäläisen luulemaan, että se pyrkii sisään. Ja jos siihen ei sitten reagoi, niin sitten voi sanoa, että meikä ei oo oikeasti koira eikä mikään.

No nyt  mulla on sitten juoksu. Täti sanoi, että ei kai vaan oo tullut kutsuttuja kundeja päiväkahville. En myöntänyt, mutta en kieltänytkään. Kyllähän mä vähän niitä tuolta kadulta olen houkutellut.

Kevät on koiran parasta aikaa

Terveisin

Ronja
haukkuva koira





Lähetetty Windows Phonesta

Kommentit