Vain elämää...



... tarjosi tänään elämyksen kun Anna Abreu lauloi Laura Närhen "Mä annan sut pois".

I'll give you away
Shutting down
The lamps of our house will shut down
The rooms will be empty
one by one
In the silence there's two by the bed sides
Two exhausted
happy only in their dreams
(Chorus:)
I'll give you away
I'll let you go
Although it hurts
You'll give me away
You'll let me go
We'll get used to it
We'll just smile
There's nothing else to give
Slowly we'll give each other away
Too much
I always thought too much of us
I promised, I'll fix everything
Time after time
Your hands are slipping from mine
The sounds are diminishing
(Chorus:)


Songwriters: N�RHI, LAURA/KURKI, LASSE KRISTIAN

Sammuu
Talossamme lamput sammuu
Autioituneita huoneet
Ovat yksi kerrallaan
Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu
Kaksi uupunutta
Onnellisia vain unissaan
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/laura-nrhi-m-annan-sut-pois-lyrics.html ]
Mä annan sut pois
Mä päästän sut pois
Vaikka sattuu
Sä annat mut pois
Sä päästät mut pois
Kaikkeen tottuu
Hymyillään vaan
Ei oo muutakaan enää antaa
Luovutaan toisistamme hiljaa

Liikaa
Luulin meistä aina liikaa
Lupasin, mä korjaan kaiken
Yhä vain uudestaan
Liukuu sun ote käsistäni
Vaihtuu viikot huomaamatta
Äänet kuuluu koko ajan hiljempaa

Mä Annan Sut Pois lyrics © Warner/Chappell Music, Inc.

Annan esitys tästä kappaleesta on tässä.

Kommentit