Metsäretkiä

 
 Yliassari III ottama kuva


Hau, hau Kamut!

Ihana, ihana metsä. Onneksi täti tykkää sienistä ja kaikesta sellaisesta. Täti pakkasi autoon kaikenlaista. Mm. herkullisen tuoksuista kinkkupiirasta. Jostakin syystä hän ei laittanut sitä koria tavaratilaan minun kanssani. Se on todella harmillista, sillä kyllä minäkin olisin sellaista piirakkaa syönyt oikein mielelläni. En voi sanoa, että välittäisin paprikasta nyt aivan poikkeuksellisen paljon, mutta kyllä se tuon kinkun seurassa menee alas. 

Yliassari 3 ajoi. Se on polleaa, kun sillä on nykyään ajolupa. Assari ja junnuassari istuivat takana ja minä päivystin takaikkunasta maisemia ja arvaatte kai mitä muuta. 

Oli ihana päivä.
Täti jutteli sen <3 kamun kanssa ja mä  juoksin sen kun ehdin, kävin uimassa muutamassa ojassa jne. Oli niin kivaa. Sitten oli muutama kohta, jossa oli oikein hyvä muta. Mä rakastan mutaa! Täti ei. Meille tuli heti taas sellainen kehityskeskustelu. Täti sanoi, että se ei tykkää mutaisista koirista. 

Nyt täti sitten tekee ruokaa, mä en jaksa ajatella mitään, vaikka sillä on possun ulkofile uunissa ja se tuoksuu herkulliselta. Mä nukun. Mua väsyttää. Mun jalkoihini sattuu. Älkää puhuko mulle mitään, mä en jaksa ajatella.


Terveisin


Ronja
sienikoira





Kommentit