Kodinvaihtajakissa osa II

Mau Kamut!

Meidän eläintarhan kodinvaihtopäivät lähestyvät. Täti ja assarit eivät ole tosin ihan varmoja vielä niiden uudesta osoitteesta, mutta tässä luukussa niiden päivät alkavat olla luetut. Setä, joka tämän luukun itselleen hankki nimittäin aikoo muuttaa tänne alle kuukauden kuluttua. Tosin luultavasti se ensiksi remontoi täällä ihan kaiken, sillä täti ja assarithat tunnetusti muotoilevat moottorisahalla kaiken eteensä tulevan ja taakseen jäävän.

Asuntokauppakirjassa ei ollut mainintaa kylppäristä ja partsista, joten tädin ja assareiden täytyy huolehtia siitä, että niitä ei sitten myöskään löydy tästä luukusta. Voi tulla muuten sanomista. Ostaja voi ryhtyä valittamaan, että miksikös täällä on partsi, vaikka sellaisesta ei ollut puhetta. Samoin voi käydä kylppärin kanssa. Täti ei tosin tiedä, että minne se ne osat varastoi, mutta ehkä sitä ei kannata miettiä vielä.

Tai voisi olla helpompi ratkaisu ottaa yhteyttä ostajaan ja kysyä häneltä, että olisiko hän mahdollisesti kiinnostunut parista kaupanpäällisestä ja lisäosasta.

Minua kuitenkin väsyttää. Sanoin tädille, että taitaa käydä niin, että minä en muuta.Olen nimittäin aika heikossa kunnossa. Täti on yrittänyt elvyttää meikeläistä, mutta tähän tautiin eivät taida auttaa mitkään lääkkeet... Tädin Traineri saa jatkaa tämän blogin kirjoittamista.

Kiitos Kamut. Eläkää omannäköinen elämä!

Terveisin

Otto
ammattikissa





Kommentit

  1. Voi Otto, sanasi vetävät minut ihan hiljaiseksi. Olet niin hieno kissa.

    VastaaPoista
  2. Mau Ina,

    kiitos sanoistasi.

    Minä olen kiitollinen kaikista ihmisystävistä joihin olen tämän blogin kautta
    tutustunut.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti