Vanhaa koiraa on turha...

opettaa istumaan, sanoi täti ja katsoi kuittia. Hinta lapussa oli lähes 30 euroa. Patteri ja sitruunantuoksu haukunestopantaan. Jo toinen sitruunantuoksuinen haukunestoainepullo viikon sisällä. Minulla on isot keuhkot ja haukkuni ovat isoja. Sitrunapannat on sunniteltu taskukoirille. Niin täti sanoi. Sakemannille pitäisi olla tankki. Vähintään puoli litraa.

Yks kamu kyseli, että onko ollut mitään vaikutuksia. On. Tädin pää on ollut kipeä.

Täti sanoi, että se jo suunnitteli ihan vakavissaan koiran heitteellejättöä, mutta sitten mä kattoin sitä syvälle silmiin, nuolaisin sen kättä ja sanoin sille, että kyllä sä vaan oot ihan maailman paras täti. Täti on nyt sitten ottanut käyttöön jälleen kerran kuonopannan. No tunnetustihan mä en siitäkään piittaa oikeastaan mitään. Sen täti tietääkin jo ennalta, joten se ei oo millään tavalla yllättävää. 

Mitenköhän tästä eteenpäin? On kiva nähdä, mikä on tädin seuraava siirto. Ehkä täti suunnittelee jotakin uutta haukunestokokeilua...


Terveisin

Ronja
personal trainer


Kommentit

  1. Vihjaisepa tädille, että motivaatio-namit voisivat tepsiä, jos olet yhtään niin perso herkuille kuin meidän Montyvainaa (labbisuros 42 kg ja aikoinaan kova poika rähisemään vastaantuleville uroksille). Nami nyrkkiin ja nyrkki kuonon eteen ohituksen ajaksi niin uhoaminen unohtuu. Vähitellen vastaantulija samastuu herkkuun ja räyhääminen jää turhaksi. Tämä tietysti edellyttää koiralta loputonta ruokahalua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm... täti on koettanut. Ihan ekaksi, silloin kun mä tulin tädille se tarjoili mulle kuukauden namuja. Mutta kuule, kyllä se vastaantuleva koira aina namun voittaa ellei ole kyseessä kylmäsavustettu kirjolohi tai oltermanni...

      Tädin mukaan parhaiten mulle tehoaa syvän vihainen ääni ja katse, mutta tädillä ei pidä pokka... ja mä sitten aina tajuan, että ei se ole oikeasti niin vihainen, miltä yrittää näyttää... paitsi että eilen se oli ja mä meninkin ihan superkiltisti...

      Ja sitten mä en oo kovin kova syömään.... syön ruokani pienissä erissä hitaasti nauttien...

      Poista

Lähetä kommentti