Kävin tädin sylissä

Hmph. Tänään minulle iski ilmeisesti joku mielenhäriö. Täti kömpi aamulla ylös ja se alkoi taas tapansa mukaan kirjoittamaan. (Kummallinen tapa minun mielestäni.) Katselin sitä vähän aikaa ja sitten sanoin sille oikein vaativalla äänellä: Mau?! Mitä sinä joka aamu oikein olet kirjoittavinasi? Täti katsoi minua ja se sanoi, että kaikenlaista sitä tulee kirjoitettua. Katselin sitä siinä pää kallellani ja ajattelin, että niin varmaan.

Sitten minä katsoin tätiä uudelleen. Ja sitten minä päätin äkkiä mennä sen syliin. Painoin kynteni sen paljaaseen ihoon ja naps olin siinä ja venyttelin ja kehräsin. Auts sanoi täti. Katos nyt Otto-kissa, se sanoi. Nyt tuli tosi pitkät naarmut! Jaa tuli vai sanoin. Ole tyytyväinen, että istun sentään tässä sanoin sille ja kehräsin tyytyväisenä.

On se vaan kiva asua tädin ja assareitten kanssa. Ruokaa on tarjolla sopivasti ja vessa on siisti jne.

Terveisin

Otto
ammattikissa

P.S. Perjantaina minä vähän järjestelin tädin kukkia uuteen järjestykseen. Ikkunalaudalla ei ollut oikein tilaa, niin heitin siitä häiritsevimmän kaktuksen pois. Täti ei ollut kovin ilahtunut ilmeisesti, sillä kuulin kuinka se mutisi, että hevonen ei koskaan tullut ikkunalaudalle pudottelemaan kukkia, vaikka se kaikkea muuta tekikin.
Ymmärsin tuosta lauseesta, että täti ei meikeläisen puutarhanhoitotyyliin ollut ihan 100 % tyytyväinen.

Kommentit

  1. Hienoa että olet tytyväinen eloosi siellä tätin luona. Kyllä se tätikin varmaan pian oppii sun tyylin kukkien hoidossa. Sano sille tädille, että oishan se ollu ihan kornii, jos hevonen olis ikkunalaudalla. joku tolkku vertailuunkin täytyis olla ;)

    VastaaPoista
  2. Amalia! Totta turiset. Eikö oo kumma ihminen. Eihän se tädin hevonen olisi mahtunut edes ikkunasta sisälle, kun tädillä on niin pienet ikkunat.

    Mä oon ymmärtänyt, että täti on vähän sellainen. Hevonenkin siitä on valittanut, kun se on touhunnut kaikenlaista.

    Mä yritän pärjätä täällä sen kaa.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti