Täti osti Prinsessakissan

Mau sitten vaan Kamut!

Nyt se on sitten totta. Täti kävi maksamassa tuon Prinsessan ja se siis jäi tänne mun riesakseni loppuelämäkseen.



Jotakin hyvää tässä tietenkin oli, että saatiin sitten juhlat. Täti antoi tavallista isomman palan jauhelihaa. Prinsessa ei jaksanut syödä omaa annostaan ja niin mä tietenkin herrasmiehenä autoin sitä.



Prinsessa sanoi, että se ei anna nyt yhtään haastattelua, mutta se kuitenkin poseerasi hattu päässä valokuvaajalle.




Prinsessa oli kovasti ylpeää tuon hattunsa kanssa. Nuo naiset on sitten justiinsa tuollaisia. Täti ehti kyllä tuolle assarille jo pitää puhuttelun, sillä täti sai tuon hatun kamultaan ja se kuuluu tädin satumaisiin aarteisiin.

Tälläistä täällä siis tänään.

Terveisin 

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. No nythän on sitten helppo suhtautua asiaa tosissaan ja ottaa se prinsessa kamukseen kun ei muutakaan voi. Ethän sä kuitenkaan oo valmis vaihtaa majaa. Toivottavasti täti ja assarit osaavat ottaa sun aseman ensimmäisenä kissana vakavasti, eivätkä ala lellii prinsessaa, vaikka se tyttö onkin. Siellä mun pojalla, missä se Felix on, ollaa käyty sotaa, kun se Pipsa ei meinaa hyväksyä sitä pientä. Nyt on kyllä liennytystä tapahtunut ja Pipsa on pessy sen pienen pyllyn :D Ei sun kuitenkaan sellaista tarvi alkaa. Tolkku kaikessa :)

    VastaaPoista
  2. Kyllähän nyt jokaisella ammattikissalla pitää oma prinsessansa olla, eikö?

    VastaaPoista
  3. Mau Amalia!

    No ei kai tässä muuta voi. En mä tiedä, miksi toi täti sen tänne raahas, mutta nyt kun se kerran on täällä, niin kai mun täytyy se täällä pitää...

    Joo saa itte pestä ittensä, en mä kyllä ryhdy ketään kylvettämään.


    Naukulan Mamma,
    voihan sen noinkin ajatella, jos on positiivinen perusluonteeltaan.
    No o.k. On se kai ihan kiva. Yhdessä saa nopeammin aikaan kunnon sekasotkun.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti