Yhdessä?

Mau!

Tiedetään, että tädillä on kamera. Se on usein valmiina sen pöydän kulmalla, eikä sitä aina osaa pitää sillä tavalla varaansa.


Jotenkin ei vaan jaksa.



Siihen en ota kantaa, kumpi oli tuossa ensin.


Sillä se on mielestäni epäolennaista.


Elämässä on paljon tärkeitä asioita, mutta kyllä nukkuminen on yksin niistä kaikkein tärkeimmistä. Silloin kun nukkuu, ei kannata liikaa miettiä turhia asioita.


Terveisin

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Teillähän onkin tapahtunut mukavia, sillä aika kun olin pois :) Totta kai kaksin aina kaunihimpi.

    VastaaPoista
  2. Kissat osaavat ottaa lepäämisestä kaiken irti - ne ovat nukkumisen ammattilaisia. :)

    VastaaPoista
  3. Mau kamut!

    Amalia:
    Reissuilta paluu on aina jännittävää. Samoin reissuilla oleminen. Mutta en nyt yhtään tiedä, että onko tämä nyt soveliasta. Ollaan menty vähän lällärijuttuihin. Tuo prinsessa yrittää tunkea viiksiään mun suuhuni. Pthyi! Siitähän voi saada vaikka kirppuja...

    Sirpa ja Kollo
    Me kissat ollaan totta tosiaan nukkumisen ja lepäämisen ammattilaisia. Kannattaisi ottaa meistä mallia muidenkin.

    Mukavaa viikkoa taas kamut!

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista
  4. Ei kai silla prinsessalla voi kirppuja olla? Tai jos on, niin mistähän ne onkaan kotoisin ;D

    VastaaPoista
  5. Mau Amalia!

    Et kai vaan vihjaa, että minulla on kirppuja?! Voisiko minulla olla? Apua! Kauheeta. Kirppuja...minulla?!

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti