Palkintonakit

Kuvat MM 
 
Taas on sitten palkkionakkeja pilkottu millin ohuiksi siivuiksi. Olen kyllä toistuvasti yrittänyt sanoa, että kyllä minulle kelpaa se kokonainenkin nakki. Olen sen verran iso poika, että ruokaa meinaan  mahtuu.
 
Kissakin oli sitä mieltä, että kokonainen nakki ei ole huono juttu.  No arvatkaas vaan kuinka sitten taas kävi? Huonosti. En saanut yhtään ohuen, ohutta siivua, vaikka tein hartiavoimin töitä:
  1. valvoin nakkien pilkkomista todella huolellisti
  2. valvoin nakkien pakkaamista vielä huolellisemmin.
  3. valvoin nakkien siirtämistä pakkaseen edellistäkin huolellisemmin.
Eikä siis mitään. Ei mitään! Täti vaan mutisi, että kyllä nämä ovat yksinomaan koulutuskäyttöön. Ja minä olen sitä mieltä, että koulutuskäyttöön laitettavia juustonakkeja on hyvä testa ennalta, että ne täyttävät koulutsnakeille asetetut laatukriteerit.
 
Meidän täti mutisi jotakin kinnku- ja juustomiehestä, joka kuulemma antaa ihan liikaa nakkeja ja välillä juustoakin. No hän sentään ymmärtää, että herkut kuuluvat ehdottomasti täysipäiväisen kotikoiran lomaelämään.
 
 
 

Kommentit