Sienikaveri harjoittelee

 
Kuvat MM
 
Onhan tädillä ollut menneenäkin syksynä muutamia sienilöydöksiä.   
Onneksi hän ymmärsi hankkia ammattimaista apua ja kävi hakemassa minut L’Milmo de Luxe Astronaut from Universe litter  eli Astin sienikaverikseen. 
 
 
Minä olen nyt harjoitellut etsimistä. Tämä on ollut tosi kivaa. Täti laittaa herkkunappuloita piiloon ja minä saan etsiä niitä. Olen muutaman kerran halunnut ulos ihan vain etsimään nappuloita.
 
Minä olen nopea oppimaan. Jo  ensimmäisen kerran jälkeen ymmärsin, mistä tässä etsi nappula-hommassa on kyse. Nyt on ollut aika kova homma käydä varmistelemassa, että ei ole mitään vain jäänyt vanhoihin piiloihin. Lunta kaivaessa saattaa nimittäin käydä niin, että nappula meneekin niin syvälle, että sitä on vähän vaikeaa löytää. Ensimmäisellä kerralla. 

Täti sanoi, että se ei haittaa mitään, mutta minua se haittaa, sillä olen nähnyt fasaanikukon, joka nokkii herkkupiiloja.
 
 
Terveisin
 
Asti
sienikoira
 
 

Kommentit