Lenkillä

Hau Kamut!

Lomaviikko lokakuussa oli tosi kiva. Huonoa siinä oli ainostaan se, että se loppui jo. Ja sen loppumisestakin on jo kohta kuukausi. Mun mielestäni viikko on aivan liian lyhyt lomaksi. Loma pitäisi olla aina vähintään kuukauden.

Olimme tädin kanssa lenkillä joka päivä. Aamulla aloitimme parin tunnin lenkillä ja iltapäivällä olimme sellaiset 40 minuuttia ja illalla vähän vähemmän. Täti ei jaksanut kävellä sen vanhoilla jaloilla enää illalla niin paljon. Tosin mä olen sitä mieltä, että olisi ehkä kannattanut. 

Tänään en olisi jaksanut olla lenkillä. Vietin nimittäin viikonlopun koiratarhalla, kun täti ja assarit olivat reissussa. Hmm... en jaksanut oikein käyttäytyä. Karkasin viisi tai kuusi kertaa, en ole enää ihan varma. Tai voi olla, että vähän vieläkin enemmän. Niiden piti laittaa mut sitten sellaiseen häkkiin, josta en päässyt pois.

Oon nyt vähän väsynyt. Tassutkin ovat kipeät häkistä kiipeämisestä ja kaivamisesta. (Mulle on nimittäin oikeastaan aivan sama meenkö alta vai päältä.)

Kurkkuni on tosi kipeä haukkumisesta. En saa oikein kunnolla ääntä. Vähän nolottaa...

Täti ei tunnut tajuavan, että mä ihan oikeasti haluan nyt vaan nukkua. Ihan siis kunnolla.


Terveisin


Ronja
kotikoira


Kommentit

  1. Oh ho oot aika sitkee tapaus :) Tädin vika, mitäs jätti sut sinne tarhaan.

    VastaaPoista
  2. Hmmm... noin ne koiratarhankin tädit sanoivat ja meidän täti.
    Tänään en aamulla meinannut jaksaa lähteä lenkille enkä sitten nousta rappusia ylös.
    Haluan vain nukkua.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti