Neiti Mirristiina saapui taloon

 Kuvan lähde: http://www.vaasankissatalo.org/

Nyt sitten täti teki sen, mitä se on uhannut. Toi tänne sen neidin. Hmph. Tuolla se neiti nirppanokka makaa nyt lauteiden alla sille rakennetussa pesässä. Siellä sillä on kaikki herkut edessään. Sai sinne yksiöönsä mun lemppari lohiaterian ja mä meinasin käydä sen sieltä syömässä.

Oon ollut vähän varuillani. Kyllä se pistää mietteliääksi, että on toinen kissa talossa. Kävin kehräämässä tädin sylissä ja kaikkien assareiden sylissä. Vakuutin rakkauttani kaikille heille ja kysyin, että mitenkäs minulle nyt käy?
Täti kyllä vakuutti ja vannoi, että ei mulle käy kuinkaan ja että mä oon pomo niin kuin ennenkin.
Tuo neiti ei vaikuttanut kovin seuralliselta. Iski epäilys, että onko se joku seurapiiriprinsessa, että meikeläisen seura ei kelpaa.


Se menee sitten maanantaina eläinlääkärille näyttämään sen hampaitaan. Sillä on sama vaiva, mitä mullakin oli silloin, kun täti otti mut tänne. No...katotaan, kuinka me tullaan tuon neidin kanssa juttuun. Ehkä me tässä kohta ollaan kavereita, kun aikaa vähän kuluu.


Terveisin 

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Kyllähän sä Otto supliikkikolli yhden neidin kesytät:) Oothan sä onnistunut tädin ja assareidenkin kanssa.

    VastaaPoista
  2. Mau Amalia

    Nyt en kyllä ole ollenkaan varma, miten minä suhtaudun. Olen kieltäytynyt tänään syömästä.

    Meillä on ollut tämän naisen kanssa nyt tuijotuskilpailu.Minä olen maannut toisen sängyn alla ja tämä nainen toisen sängyn alla. Sieltä me sitten ollaan tuijoteltu toisiamme.

    Lisäksi olen pari kertaa käynyt uhittelemassa tälle prinsessalle. Se on sähissyt takaisin.
    Täti sanoi, että käyttäydy nyt Otto niin kuin herrasmies. Kaikenlaisia vaatimuksia sitä esitetään.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa


    Minä en nyt oikein osaa sanoa, että mitä minä tästä kaikesta ajattelen.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti