Opetusluola




Kuvat MM
 
Tämä postaus on julkaistu aiemmin. Se poistettiin epäasiallisen sisällön takia. En kyllä ymmärrä mistä syystä. Kysyin asiaa ylläpidolta ja tarkastuksen jälkeen se palautettiin, jotta voin julkaista sen uudelleen. 
On pelottavaa, jos tällaisia ratkaisuja tekevät algoritmit.
----- 

Mun opetusluolani alkaa olla vähitellen toimintakunnossa. Erityisen iloinen olen koivuisesta työpöydästä, jonka löysin kirppikseltä. Hintaa oli vain 25 €. Avaimetkin olivat tallessa. JA mikä parasta pöytä on siro ja siinä on mukava työskennellä. 
Erityisen iloinen olen siitä, että minulla on oma työhuone. Voisi kuvitella, että tällainen asia on ollut kunnossa varsin pitkään, mutta eipä ole ollut. Ensimmäistä kertaa elämäni aikana minulla on oma työhuone. Saan laittaa oven kiinni ja lopettaa työpäivän aivan konkreettisesti. Tämä tosin pätee vain maalla. 

Kommentit