Ilonpilaajan koira

 Kuvat MM

Hau Kamut!

Minun arkeni ei sitten ole muuttunut yhtään helpommaksi. Tänään sain juuri napattua kasan mielenkiintoisia vaatekappaleita pyykkitelineeltä sillä välin kun täti oli suihkussa, se nostaa pyykkitelineen olkkariin, ja minä olen oppinut, että silloin minulla on iso kiire, jos haluan saada jotakin aikaan. 

Tänään se sitten tuli sieltä suihkuista vähän nopeammin pois, mitä yleensä. En tiedä miksi, tai sitten minä en vain kuullut, kun se lopetti. Olin täydessä työskentelymoodissa kun minut yllätettiin. Täti oli ilmeisesti tosi vihaninen, kun se ei sanonut minulle mitään. Keräsi vain tavarat pois, siis joka ikisen sukan ja muut tavarat.

Olen loukkaantunut. Menin tuolin alle makaamaan ja mulkoilin tätiä sieltä. Ilonpilaaja.


Terveisin

Karo
ilonpilaajan koira

Kommentit