Onko ihan pakko

 Kuvat MM

Hau Kamut!

Onko oikeasti pakko lähteä lenkille vaikka ei haluu? Joka aamu. Silloinkin kun on kylmä. Minä mieluummin ryömin takaisin omaan petiini. Ei huvita. 

Tänäänkin oli niin kylmää ja pimeää. Miten täti saattaa? Tuskin se itsekään näitä pakkasaamuja rakastaa vaikka lähteekin reippaasti ulos. Yritin tänäänkin kertoa tädille tosi hienovaraisesti, että minä en yhtään haluu ulos, mutta täti oli vaan ankara ja vei minut sinne.

Onneksi se sentään tuli aika nopeasti järkiinsä ja toi minut sisälle. Tosin en tiedä, oliko sillä jotakin osuutta asiaan, että lahjon tätiä hienolla lammikolla ja pitkällä pökäleellä. Niistä sen näyttää aina  kovasti ilahtuvan.

Terveisin

Karo
koirat ulkoilua vastaan ry:n I puheenjohtaja


Kommentit

  1. Lajominen aina kannattaa. Kyl täti sen tietää. Eikä pienen koiran oo hyvä olla näillä pakkasilla kauaa ulkona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin. Ulkona on ihan liian kylmä. Tädinkin mielestä varmasti on, mutta se ei vaan tunnusta. Olen huomannut, että lammikko ja pökäle saavat tädinkin lähtemään kotiin, joten minä olen ryhtynyt tekemään jo ne ihan heti kun pääsemme ovesta kadulle.

      Poista

Lähetä kommentti