Koiran koulutuksen ihmepalkkiot

Mau Kamut! 

Sanonpahan vaan, että on maailma aika sekaisin. Tai jos ei ihan koko maailma, mutta siis ainakin tuo meidän Traineri on tooosi outo. (Oon tästä jo aikaisemmin maininnut muutaman kerran.) Se on vähintään yhtä outo kuin täti. Mutta toisaalta kyllä outolintu toisen outolinnun tuntee. Nimittäin tässä on selvinnyt, että tämän palleron voimalla tuon Trainerin saa tekemään melkein mitä vaan. Luultavasti se kiipeäisi vaikka puuhun, jos joku siltä keksi sellaista pyytää. Kissat muuten hallitsevat senkin taidon. Niiden ei tarvitse paljon opetella.
Kun se näkee mansikan, siltä alkaa kuola valua. Ja sitten sen häntä alkaa heilua. Kun sille sitten antaa tehtävän se tekee sen heti. Ei edes lihapullalla saa siihen niin paljon vauhtia?!

Siis oonhan mä sen tässä tämän parin vuoden aikana vähitellen tajunnut, että tuo meidän täti on vähän omanlaisensa, mutta ei mulle ole koskaan tullut niin kovasti mieleen se, että sen eläimetkin vois olla näin omituisia. Mä itte tietenkin oon ihan tavallinen.
Kyllä tässä on kissalla kestämistä. Ei oikein tiedä, mitä ajattelisi. Puuttuu vaan se boakäärme, Rulla, josta täti on jo muutaman kerran maininnut.
Täti sanoi, että Rulla olisi tosi näppärä ja sitä voisi kanniskella käsilaukussa. Se voisi olla mukana aina silloin, kun joutuu menemään jonnekin sellaiseen paikkaan, jossa on kiire.
Mansikat täti sai laiettua pakkaseen ja Traineri kattoi tarkasti, että täti ei syönyt niitä itte. Luulisi, että sen niskat olisivat tulleet aika kipeiksi, kun se katsoi jokaisen masikan perään, jonka täti pussitti. Mä en ainakaan olisi viittinyt. Tosin mä olen kissa ja kissat ovat paaaljon fiksumpia kuin monet koirat. 


Terveisin


Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Moi! Kerrompa sulle ihmejutun! Mun tätikissojen luona asuu just sellanen "koira", mistä puhut, ja mun ihminen kerto, että se koira syö lenkillä aina ihan himona mansikoita. Mitäs lenkillä oloo se semmonen on, että joka vatun ja mansikan perässä sinkoillaan tieltä? Kysyn vaan. Kaikkein oudointa on, et senkin nimi on Otto. En tajuu, miten voi olla sama nimi vakavasti otettavalla ammattikissalla ja sit sellasella höyrypäällä? Ihmisillä on sairas huumori.

    Terkuin Unna Tuutikki Penninraha

    VastaaPoista
  2. No Mau Ella!

    Johan oli uutinen. Pari nitroa tässä sujahti heti.
    Minä olen tullut siihen lopputulokseen, että tuo meidän koira taitaa olla valepukuinen vasikka.
    Täytyy sanoa, että on ne ihmiset tosiaan kipeitä. Laittaa nyt Otto nimi sellaiselle otukselle.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti