Täti vie koiran koirakouluun

Mau kamut!

Täti sanoi, että se vie koiran koirakouluun. Sanoin, että hyvä, vie vaan ja sano samalla sille kouluttajalle, että se opettaa sen kohtelemaan kissoja kunnioittavasti, varsinkin ammattikissoja. Sillä amattikissat ovat asiantuntevia ja fiksuja kissoja.

Mutta tuohon Pirinsessa kissaan minä olen tosi pettynyt. Se on suorastaan pettänyt minut. Se makaa tuolilla ja tuo koira päivystää sen vieressä ja nuolee sitä, eikä se sano mitään. Kääntää vaan päätään, että tältä puolelta kans. Inhottavaa. Kuvottavaa. Epäkissamaista. Kuinka joku kissa saattaakaan olla noin hölmö.

Minä vietin koko illan eilen tädin sängyn alla. Olin siellä ihan nurkassa ja olisin voinut mennä vaikka seinästä läpi, jos se vaan olisi ollut vähänkin mahdollista. Onneksi yöllä, kun se koira nukkui tädin vieressä lattialla, pääsin hiippailemaan assarin huoneen kerrossänkyyn. Tottakai menin heti sinne yläsänkyyn. Huh. Tädin kunniaksi on sanottava se, että sen verran sen päässä vielä järkeä virtasi, että se älysi tarjoilla mulle aamupalan sinne sänkyyn.

Terveisin

Otto
sängynaluskissa
 

P.S. Tuo sakemanni rakastaa autoilua. Se kävi tädin ja assareiden kanssa kanssa maalla juoksemassa kahden muun sakemannin kanssa. Ne olivat ottaneet mutakylpyjä ja uineet jossakin ojassa. Tietenkin tämä meidän tyyppi etunenässä. Ja olihan siellä ollut vielä kolmaskin sakemanni, mutta se oli sen verran fiksu, että se ei tuohon touhuun osallistunut.




Kommentit

  1. Otto. ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kyl sä siihen varmaan totut, kunhan aikaa vähän kuluu. Onhan se aika hinoo, kun ei itsen tarvii vaivautua pesulle. Palvelijat on sitä varten ;)

    VastaaPoista
  2. Mau Amalia!

    Kuule mä en koiran kamuksi ryhdy.
    Se on outo. Ymmärrätkö Amalia, se on outo.
    Se läähättää ja lähtee aamulla tädin kanssa ulos.
    Se tuijottaa tätiä pää kallellaan ja roikottaa kieltä.
    Sitten se näkee, että täti ottaa sellaisen vahvan ja paksun hihnan
    se alkaa heiluttaa häntää.
    Sitten täti sanoo istu ja se istuu ja toljottaa tätiä kieli pitkällä.
    Joo ja sitten ne menevät. Huokaus. Sitä onnea kestää vain ½ tuntia. Ne eivät käy siis kovin kaukana.
    Ne tulevat takaisin ja se tyyppi rojahtaa matolle, haukotteluu ja sanoo huijuuhjahhaha ja laittaa silmänsä kiinni. Mutta se ei nuku. Heti kun mä liikahdan, se nostaa päänsä ja on pystyssä kuin vieteri.
    Se ei näytä juuri koskaan olevan niin unessa, etteikö se huomaisi, että mä liikun.
    Prinsessaa se käy nuolemassa ja Prinsessa vaan kehrää sille.

    Minä olen loukkaantunut ja vihainen, ymmärrätkö?

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa, jota on syvästi loukattu

    VastaaPoista
  3. Ahaa vaikuttaa, että oot vähän mustis prinsessalle :D

    VastaaPoista
  4. Sä Amalia sanot samalla tavalla mitä täti.
    Sä oot aivan selvästi tädin kaveri.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    P.S. tänään mä söin aamupalani, vaikka tuo koira tuijotti mua.
    mä murisin ja söin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti