Kiire kissan(kin) tappaa

Tädillä on ollut mukamas niin kiire, että sillä ei ole ollut aikaa kirjoittaa minun blogiini tässä viimeaikoina yhtään mitään. Mutta onneksi minulla on kavereita, jotka vaativat saada tietää, pitääkö täti minusta huolta vai ei.

Itse olen yrittänyt heittäytyä mahdollisimman rentona jokaiseen päivään. Tänään nukuin assarin ja assarin (lelu) koiran kanssa yläsängyssä. Yöt nimittän ovat olleet tässä talossa vähän rauhattomia sitten viimeaikoina. Täti nimittäin tuli kipeäksi kun sillä oli ensiksi  olevinaan tosi kiire. Se kävi vähän joka paikassa tässä lähellä ja kaukana ja sitten minä ja minun blogini jäivät taka-alalle. Minä sanoin sille, että kiireeseen on moni kissakin kuollut, kun ei ole malttanut katsoa tuleeko autoja vai ei.


Täti on nyt sitten joutunut makaamaan koko viikon sängyssä eikä se ole jaksanut lukea edes lehtiä tai kirjoja vaikka se yleensä  lukee aina lehtiä tai kirjoja.
No minä olen sitten parhaani mukaan yrittänyt hoitaa tätiä. Aamuisin olen komentanut sitä ylös sängystä tasan kuudelta. Yleensä vähän aikaisemmin, mutta ei täti ole noussut se on vain yskinyt. No minä olen sitten hypännyt sänkyyn sen viereen ja kävellyt sen päällä edestakaisin ja mourunnut. Täti sanoi, että nyt ei ole maaliskuu ja sinut on leikattu. Mitähän se silläkin tarkoitti?

Se kävely ja komentaminen eivät siis ole auttaneet. Ei mitään eikä mihinkään. Yskä ei ole lähtenyt.

Tänään minä sitten sanoin tädille, että kannattaisikos nyt sitten mennä uudelleen sinne lääkäriin, kun ei kerran millään meinaa yskä irrota. Täti sanoi, että ei käy, koska se eilen kävi ja sai viimeinkin lääkkeet. Täti ei olekaan ollut kipeä moneen vuoteen. Se sanoi, että heti kun ei ole ollut ulkona yötä päivää hevosen kanssa pääsevät taudit yllättämään. Taas se hourii niistä hevosista. No kyllä se kohta loppuu. Houriminenhan yleensä liittyy kuumeeseen ja tänään oli enää vähän lämpöä.

Terveisin
 
Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Hyvä että oot hoitanut tätiä ja patistanut sitä lääkäriin. Onneksi ihmisten taudit ei tartu kissoihin. Kyllä se täti sen hevosen vähitellen unohtaa, vaikka aikaa siihen varmasti meneekin. Minullakin on vielä niin kova kissan ikävä.

    VastaaPoista
  2. Mau!
    Täti on jo paremmassa kunnossa. Lääkkeet tehosivat. Täti sanoi, että aina sille käy niin, että se ei saa lääkkeitä, vaikka se kuinka sanoo, että sillä menee aina tällaiset taudit keuhkoputkiin ja poskioneteloihin. Sitten kun nämä portinvartijana toimivat sairaanhoitajat päästävät tädin lääkärille, on yleensä tosi kyseessä. Jep. Ja niin oli nytkin.
    Meidän täti ei ole mikään sairausloma-aktivisti. Se on tainnut olla edellisen kerran töistä pois vuonna 2006 tai 2007.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti