Hankintoja


 Kuva MM
    

Lidl yllätti positiivisesti. Siellä oli nimittäin monitoimityökaluun  erilaisia lisävarusteita. Ja minä aivan erityisesti halusin juurikin näitä wolframista (?) valmistettuja osia. Olisi muka, jos Lidlin setä pakkaisi näitäkin näiden hiomapapereiden kanssa. Nyt pitäisi takasta lähteä loput maalista näppärästi.

Kuvan lähde Lidl 3.11.2017

Nimittäin kulmahiomakoneeseen hankkimani wolframi-laikka on turhan järeä.
78-1695 | Exper hiomalaikka Wolfram K24
Kuvan lähde motonet: http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2837/525863/Hiomalaikat (3.11.2017). No toki olisihan noita ollut vähän hienompia, mutta aina ei tule ajatelleeksi.

Ostin myös sahasetin. Kolme erilaista käsisähaa. Arvelen että erityisesti yksi on todella hyödyllinen, kun työstän tuvan ja tulevan makkarin välistä alahirttä.

Minun piti ostaa myös poranterien teroituskone. Sitten eräs tuttava (arvatenkin mies), johon törmäsin kauppareissullani, sanoi että ei ole itse koskaan teroittanut poranteriä eikä usko, että se toimii. Asia jäi kuitenkin minua kaivelemaan sen verran, että hankin ko. masiinan kuitenkin ja kokeilen. Jos homma toimii edes osapuilleen olen tyytyväinen, ellei joulupukki lupaa tuoda minulle 1001 poranterää.. 


Kommentit