Vauhtiviikonloppu

 Kuvat MM

Hau Kamut!

Olen viettänyt taas vähän vauhdikkaan viikonlopun. Autoin Assaria siivouspuuhissa perjantaina. Ja en voi koiran aivoillani ymmärtää, miksi Assari ei tuntunut yhtään ilahtuneelta. Hän komensi minua kerta toisensa jälkeen pois imurin tieltä.

Sitten Assari vasta möykkäsikin, kun se ihan itse unohti kylppärin oven auki ja minä olin viivana hakemassa pyykkiä hänelle. Sitten Assari möykkäsi vielä lisää. En ollenkaan voinut ymmärtää, miksi. Sentään siitä olisi ollut helppo ruveta käärimään niitä vaatteita. Assari ei ollut ollenkaan samaa mieltä. Se vaan hoki, että ne ovat likapyykkiä. Mitä ihmeen likapyykkiä. Kaikissa niissä vaatteissa oli Assarin, Junnun tai tädin tuoksuja ja minusta niissä ei ollut mitään vikaa. Ajattelin, että kun ne eivät kerran kelpaa Assarille, minä vien ne omaan pesääni. No sekään ei onnistunut. Assari haki ne kaikki vaivalla raahaamani vaatekappaleet pois ja laittoi ne takisin pyykkikoriin. 

Junnunkaan kanssa ei mennyt kovin hyvin. Junnu suuttui, kun minä hain junnun sukat ja vein ne sängyn alle. Hmm.... Mitään ei saa tehdä. Ei ainakaan sellaista, mitä ihan oikeasti haluaisi tehdä.

Sitten tuli Täti kotiin töistä. Assari kertoi heti, mitä olin tehnyt. Minä loukkaannuin ja menin omalle paikalleni enkä katsonut ollenkaan tätiin päin enkä Assariin. Juorut eivät ole yhtään kivoja. Junnukin kävi antamassa oman raporttinsa.

Näytin vähän aikaa pitkää naamaa, mutta sitten Junnu lähti kanssani lenkille ja unohdin tällaisen epäasiallisen kohtenut ja lähdin mielelläni katsomaan, ketä tuttuja on liikkeellä samaan aikaan. Ja olihan siellä ainakin Alma ja Aliina. Mukavia tyttöjä molemmat.


Terveisin

Karo
vauhtikoira
 

 

Kommentit

Lähetä kommentti