Sisustussuunnittelua


Kuvat MM 
Kamut!

Eilen oli oikein koettelemusten ilta. Tädin luo tuli lauma tätejä ja ette voi arvata mitä ne tekivät.  Ne istuivat koko piiiiiitkän illan keittiössä ja puhuivat ja söivät. Ja minä en päässyt sinne ollenkaan. Tein kaikkea, että meidän täti joutui tulemaan mun luo monta kertaa. Kaivelin roskista ja pissasin muutaman kerran (paperille) ja yritin monta, monta kertaa sinne keittiöön. Ei auttanut. Meidän täti ajoi mut aina pois.

Kaksi tätiä oli sellaista, joista mä heti huomasin, että ne ovat tosi kilttejä ja ne olisivat antaneet mun olla siellä keittiössä, mutta meidän täti ei antanut. Oli tosi tylsää. Kaiken lisäksi Junnu oli yökylässä sen luokkakaverilla ja sitten Assari oli yökylässä sen Kamulla, joten minä jouduin olemaan niiden kaikkien tätien kanssa koko illan.

No tänään minä sitten heti aamusta kerroin tädille, mitä mieltä minä olen tätien illallisista. Katsoin nimittäin heti, että joudun kävelyttämään meidän tätiä ainakin viisi ylimääräistä lenkkiä joka päivä, jotta kaikki loman aikana saadut kilot lähetevät siitä pois. 

Tädit sopivat tulevalle vuodelle taas illallisen ja ne puhuivat jotakin kesästäkin. Menevät kuulemma mökille. Aikovatkohan nekin syödä niitä kivoja pihlajanmarjoja?


Terveisin

Karo
sisustajakoira





Kommentit