Täti söi Oskarinleipää

 Kuvat MM

Hau, hau!

Täti valmisti lauantaina Osakrinleipää. En kyllä ymmärrä, että se voi syödä Oskarin leivän, mutta ei kai sitä tarvitse koiran kaikkea tajutakaan. 

Täti yritti olla olevinaan oikein hieno ja se osti jotakin rapua siihen. Hmm... se antoi mun maistaa sitä. - Pthyi, sanoin minä. - Mitä ihmettä moskaa tämä oikein on olevinaan?, kysyin minä ja juoksin pakoon. Eihän tuollaista kukaan voi syödä, sanoin ja olin todella loukkaantunut. Täti sitten kuitenkin laittoi sitä leipänsä päälle, kun oli sitä moskaa ostanut. Ei sekään siitä kuitenkaan tykännyt, vaan heitti sen sitten roskiin.

No kyllä minä ymmärsin, että tätiä kovasti se asia harmitti, mutta eihän nyt kaikkea pidä syödä, mitä sattuu kaupasta löytämään.

Terveisin 

Karo
maistajakoira



Kommentit