Nallen loppu

 Kuvat MM
 Hau!

Kun minä muutin tädin eläintarhaan sain Assarilta lahjaksi sellaisen pienen nallen. Nalle on ollut minun hoidossani siitä saakka ja nyt sille on käynyt vähän kummallinen juttu. Sen toinen jalka on hävinnyt. Toinen on vielä tallella, mutta se on irti. Täti sanoi, että ehkä on parasta laittaa nalle nyt kokonaan pois. Tylsä tyyppi. Heti kun on kivaa, se on sormi pystyssä sanomassa, että tsot, tsot poju.


Terveisin

Karo
koirapoika




 

Kommentit

  1. Joo mä oon tässä matkan varrella huomannut tuon piirteen tädissa aina silloin tällöin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Hau!
      Te olette tunteneet toisenne jo vähän pidempään. Tänään täti komensi minut pois sohvalta. Se ei yhtään osannut olla iloinen siitä, että olin osannut hypätä sinne sohvalle. Komensi vaan, että POIS. Ei siis mitään sydäntä.

      Terveisin

      Karo
      pentukoira

      Poista

Lähetä kommentti