Mä sitten muutin tänne

No nyt mä sitten muutin tänne tädin eläintarhaan. Tultiin melkein just. Oli kohtuullinen automatka. Ehdin ottamaan pienet tirsatkin. Ekat kilometrit tarkkailin tätiä, että mikä se on naisiaan tuossa autonratin takana. Totesin, että ehkä se on joskus ennenkin ajellut, ja niin mä sitten ryhdyin nukkumaan. 

Kun tultiin pihaan mä sitten reippaana koirana hyppäsin takakontista ulos. Täti ei tykännyt. Se passitti mut takaisin ja sanoi, että meillä koirat tulevat ulos silloin kun muoari käskee. Kattoin tätiä ja sanoin, että et kuule voi olla oikeasti tosissasi. Mutta oli se.

Lähdimme sitten heti lenkille. Kiersimme ihan sellaisen lyhyen lenkin ja ensimmäinen potentiaalinen kamukin tuli vastaan. Meinasin ruveta juttelemaan sille, mutta täti sanoi niin tiukalla äänellä ei, että mä istuin sen viereen ja kattoin sitä silmiin oikein kauniisti. Sanoin sille, että enhän mä nyt tosissani. Kunhan vaan vähän esitin.

Täti sitten toi mut sisälle. Oltiin sitten ekaksi narussa. Täti vei mua huoneesta toiseen sen pikku luukussa. Sentään vähän yksiötä suurempi. Mä oon tottunut vähän suurempiin ympyröihin, mutta en jaksa ryhtyä valittamaan.


Täti ryhtyi sitten heti laittamaan juustoja tassujen päälle ja niitä ei saanut ottaa ennen kuin täti antoi luvan. Mietin kyllä heti, että mihinkähän paikkaan mut oikein paiskattiin. Mä lähetän Minnalle kyllä viestiä, jos täällä on liian tiukka kuri.

No on mut jo harjattu. Se tuntui aika kivalta. Sitten mulla on vesikuppi ja ruokakuppi. Täti osti ruokaakin mulle.

Nyt mua väsyttää niin paljon, että alan nukkumaan. Menen ihan tädin viereen, niin sitä ei pelota. 


Terveisin

Xaidaxa's Elyshee kavereille tuttavallisemmin Elsa


Lähetetty Windows Phonesta

Kommentit

  1. Onnea teidän yhteiselolle! Täti on tunnetusti aika tiukka tyyppi, mutta että nyt heti mättelyssä laittaa tollaselle herkkukokeelle on kyllä, sanonko mistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hau, hau!

      Totesin tuossa aamulla, että onneksi on se kahden viikon koeaika. Jos menee oikein mahdottomaksi, ryhdyn valittamaan.

      Poista

Lähetä kommentti