Heijastinliivi on syvältä

Mä kuulkaa inhoan heijastinliiviä. Tulee sellainen nolo olo, kun täti änkee sen mun päälleni. Lähden aina heti pakoon, kun näen sen liivin. Täti ei anna kuitenkaan periksi. Se sanoo, että ilman sitä ei ole asiaa ulos.  Pannan annan laittaa hienosti. Se on itsestään selvää, että pantaa tarvitaan, jos kerran menee ulos, mutta tämän heijastinliivin merkitystä en vaan yksinkertaisesti kykene ymmärtämään.

Mä yritän saada sen pois päältä, mutta en ole vielä onnistunut. Mutta ei huolta, kyllä mä keinot keksin tässä kohta.

Ainakin olen melkkein saanut tämän liivin viikossa rikki, kun olen kierinyt maassa. Täti sanoi, että mä hajotan tavaroita sellaista vauhtia, että se ei ehdi ostamaan uusia kaupasta.

Terveisin

Elsa
heijastinliivikoira
 


Lähetetty Windows Phonesta

Kommentit

Lähetä kommentti