Koiran kauhea kosto

Hau Kamut!

Mä päädyin eilen vähän kouluttamaan näitä mun porukoitani oikein olan takaa. Muistavat sitten seuraavalla kerralla ottaa mut mukaan, kun menevät jonnekin. 

Assareista oli jo kaksi kotona ja vietettiin siinä iltapäivää rauhallisissa merkeissä. Assarit rapsuttelivat meikälikkaa ja voi kuinka se tuntuikin mukavalta. Yliassari 3 oli vielä koulussa.  Mä sitten äkkiä päätin, että saa osansa, kun ei oo tullut vielä kotiin. Nousin ylös ja venyttelin kaikessa rauhassa. Sitten kävelin yliassarin huoneen eteen ja avasin oven, menin huoneeseen muina korina ja tulin takaisin  vielä enemmän muina koirina.

Assari 4 kysyi, että mitäs se Ronja kävi siellä oikein tekemässä. - Tuota, miten niin tekemässä?, mä kysyin ja syyllisyys paistoi naamastani kauas. Assari arvasi heti, että olin tehnyt jotakin todella sellaista, mitä ei nyt pitäisi fiksun koiran tehdä. Tosin siinä vaiheessa taisi jo assarin nenäkin kertoa, että jotakin oli tosiaan tapahtunut.

Noloa tunnustaa, että tein plörät. Ja ihan tahallani.
Assarit ryhtyivät siivoamaan mattoa ja raahasivat sen sitten partsille. Täti tuli kohta sen jälkeen duunista ja vei mut sitten eka lenkille ja ryhtyi sitten pesemään sitä mattoa tuolla kylppärissä. Täti ei vaikuttanut kovin iloiselta.

Mutta kai sitä nyt voi jollakin tavalla osoittaa mieltään, kun joutuu olemaan monta yötä hoitopaikassa. Lupasin tädille, että oon nyt sitten vähän aikaa kiltisti. Ainakin melkein.


Terveisin

Ronja
kostajajoira


Kommentit

Lähetä kommentti