Kehityskeskustelu iltalenkillä

 Meillä oli tädin kanssa taas vaihteeksi pieni erimielisyys kun olimme iltalenkillä. Hmm... täti kiskoi mua kuin vetohevosta, kun mä siilin havaittuani yritin ryhtyä tekemään siihen lähempää tuttavuutta.
Täti sanoi mulle, että nyt Roivainen haukkaat ihan väärää eläintä.
Kysyin tietenkin heti, että mitä sä tuolla tarkoitat. Ateria kuin ateria. No totuuden nimissä täytyy tunnustaa, että mä en ole aiemmin tehnyt näin läheistä tuttavuutta siilen kanssa.


 Hmm... totesin, että tuossa eläimessä on tosiaankin jotakin tosi outoa.

 
 

Se palloutui tuonne vaahteran juurelle.  Ymmärsin aika nopeasti, että se ei ehkä ole paras vaihtoehto, jos ajattelee tuollaista kevyttä iltapalaa.



Ryhdyinkin tutkimaan suhteellisen nopeasti, että ketä kamuja on kulkenut iltalenkillä ennen mua.


Terveisin

Ronja
kouluttajakoira


Lähetetty Windows Phonesta

Kommentit

  1. Ronja, et kai vaan itse vetänyt kuin vetohevonen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taidat olla joku tädin kamu :(
      ainakin olet selvästi tädin puolella.

      Poista

Lähetä kommentti