Uimarikoira

Hau Kamut!

 Minä tykkään uimisesta. En jätä koskaan yhtään tilaisuutta, joka liittyy uimiseen, käyttämättä.
 Merivesi on kyllä kieltämättä vielä vähän viileää, mutta minä en anna sen ollenkaan häiritä.
 Tosin en viihdy siellä niin kauaa, mitä yleensä pienemmissä lätäköissä.
 Muutama kunnon veto viilentään kuitenkin sen verran mukavasti, että kasteleminen kannattaa.

 Kun alkaa väsyttää, nousen pois.

 Kipitän rantaan ja aloitan ravistelemisen.



Täti sanoi, että näytän tässä ihan uitetulta koiralta.

 Täti ei uinut. Se istui assarin kanssa rantapaviljongissa.

Minä uin useammankin kerran, jos se vain on mahdollista. Aina se ei ole. Siksi jokainen tilaisuus täytyy käyttää aina hyväksi.

Terveisin
Ronja
personal trainer

Kommentit

  1. Reipasta menoa! Siis personal trainerilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauu!

      Pakko on jonkun olla reipas.

      Täti ei tykkää aina mun uimareissuistani.
      Varsinkaan, jos mä kierin vähän hiekassa.
      Mistähän se johtuu?

      Poista
  2. Kieltämättä näytät uitetulta :D

    VastaaPoista
  3. It looks like he enjoyed his swim! Or was it too cold?

    So sorry to hear about Otto cat.

    I hope life is treating you well these days.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. She really loves swimming, but absolutely it was too cold. We had +17C on Sunday and it means that water is between +2 - +5.

      We are also very sorry about Otto. He was so nice cat.

      <3

      Poista

Lähetä kommentti