Treenaajakoira

Hau Kamut!

Tässä sitä ollaan taas harkoissa. Nuuskuharkat ja rosvot kiinni- harkat. Niistä mä tykkään kaikista eniten.
Silloin nimittäin saan palkkion heti kun löydän jotakin nuuskuharkoissa. Toinen on tuo rosvot kiinni-harkat. Se on jännittävää. Annan rosvolle yleensä vähän etumatkaa jotta saan sitten vetää aivan täysillä sen perässä ja se yleensä luulee, että se ehtii mua pakoon.

Kun on aika hakea palkinto, niin mä en todellakaan viivyttele! Otan kunnon vauhdin ja tuun niin nopeasti kuin tassuistani pääsen! Täti varoittaa mua aina siitä, että pitäisi pitää tuo kieli suussa, että ei vaan siihen kompastu vahingossa.


Täti sanoi, että tässä on koira häntänen. Hmmm.... tottakai kunnon koiralla on häntä! Ja mulla ei mielestäni ole todellakaan mikään mitättömän pieni häntänen vaan ihan komea ja kunnollinen häntä.
Tuolla se taas menee. "Ottakaa varas kiinni!!!"
Ai niin, saankos mä tästä varmasti palkinnon?

O.K.  sitten hoidan tämän loppuun....

Terveisin

Ronja
personal trainer

Kommentit

  1. On sulla kyllä aika muhkee kieli, noin pieneksi koiraksi. Mun mielestä sä näytät aika pienelle ollakses "saku".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaikki sanoo, että mulla on tosi pitkä kieli. Mutta näkisittepä tädin kamutädin sakemannin kielen! Mun kieleni on murto-osa siitä. Tädit epäilivät, että siitä koirasta on meinannut ehkä aluksi tulla saalistajasammakko.

      Hmm... en oo kauheen pieni. Mulla ei vaan oo vielä massaa. Toki tyttö kun olen, niin en enää korkeutta kasvakaan.
      Ens vuonna saavutan täyden mittani.
      Luulisin niin ja tätikin luulee.

      Terveisin

      Ronja
      personal trainer

      Poista

Lähetä kommentti