Agilitykoira

Hau, hau!
Oon vähän treenannut lihaksistoani tässä viimeaikoina.
Mua ei niin kauhiasti aina huvita tuo treenaaminen. Mieluummin mä teen sellaisia omia juttuja.
Assari ohjasi mua. Se on kuulemma ainut tapaa pitää mut radalla.

Hmmm... tämäkin on vähän kummallinen laji. Koirien pitää tehdä niin kuin ihmiset sanoo eikä puhettakaan, että ihmiset tekisivät yhtään mitään.

Tuli vaan mieleeni tässä, että kenenkäs sen oikeastaan pitäisi treenata ja ketä.


Terveisin
 
Ronja
personal trainer

Kommentit

  1. Ihmisillä on joskus omituisia käsityksiä siitä, mikä koiran mielestä on hauskaa. Saisipa koira joskus päättää minkälaisia temppuja ihmisen voisi laittaa tekemään - kuopan kaivamista pelkillä sormilla tai tai kepin hakemista merestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hau!

      Sanos muuta. Alan vähitellen ymmärtää sitä kissaakin. Tuon tädin kanssa näyttää olevan hankalaa. Olen tässä nyt oikeasti parin viime päivän aikana miettinyt, että kukahan tässä oikein treenaa ja ketä.

      Tähän asti mä olen ollut siinä käsityksessä, että mä olen se personal trainer, mutta en ole enää ollenkaan niin varma.

      Terveisin

      Ronja
      personal trainer

      Poista

Lähetä kommentti