valokuvatorstai 277: Ihmisen paras ystävä

Valokuvatorstai 277: Ihmisen paras ystävä

Mau Kamut!

Nyt kyllä nämä haasteet suosivat tuota Traineria.Mun mielestä ihmisellä voi olla kaksi parasta ystävää.




Terveisin

Otto
ammattikissa


Kommentit

  1. Se on pelkkää legendaa, että vaan koira ois se paras ystävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mau Amalia!

      <3 olet tosi viisas.
      Olen täsmälleen samaa mieltä.
      Se on koirien propakandaa, että ne olisivat muka parhaita ystäviä.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista
  2. Hyvät kuvat ja ihanat ystävät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mau Ame,

      Varsinkin minä olen komea, vai mitä?
      Traineri on koira.
      Ja se on jokseenkin outo.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista
  3. Rakkautta ei koskaan voi olla liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mau Ina,

      Ei voi olla.
      Toivottavasti kuitenkin täti rakastaa minua enemmän kuin Traineria.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mau Arleena,

      Minä olen selvästi leppoisampi, hiljaisempi, siistimpi ja hillitympi.
      Olen myös sivistyneempi ja pieniruokaisempi.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista
  5. Ihanat kuvat parhaista ystävistäsi :)

    VastaaPoista
  6. On toki koiratkin kivoja ja etenkin, jos ovat hyviä kamuja kissojen kanssa. Koirakuvasta tykkään erityisesti värien vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mau Maruna!

      joo sais nähdä. Tästä nimenomaisesta koirasta ei voi sanoa paljoakaan positiivista.

      Koira on yrittänyt luultavasti maastoutua jonnekin rantapöpelikköön tuossa kuvassa.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista

Lähetä kommentti