Käy Ostoskorissa

Mau Kamut!

Täti on taas vauhdissa. Nyt se on ryhtynyt olemaan Ostoskorissa illat pitkät. Kuinkas mun käy, kysyin tädiltä, kun kuulin sen uusimmasta ideasta. Täti sanoi, että ihan hyvin sun Otto käy. Vertaile säkin vaan hintoja ja mieti mitä syöt, niin pysyt terveempänä ja elät pidempään.

No n. 14 vuotta kissanelämää ei ole ihan lyhyt pätkä, ottaen huomioon, että meikäpoika on välillä ollut koditonkin. Sitäpaitsi mä rakastan rasvaista juustoa ja siansiivua. Olen opetellut assareiden käskystä istumaankin. Enkä ole ihan varma, että kehtaanko paljastaa varsinaisen lempparituotteeni. Täti sanoo, että se on oikein perusjunttimiehen fanittamaa tavaraa. Nimittäin...öööö....lauantaimakkara. Se on mun ykköstuotteeni. Tuun aina viivana keittöön, jos meillä on lauantaimakkaraa. Trainerikin tykkää siitä. Meillä sitä sanotaan koulutusmakkaraksi.

Täti sanoi, että ei se viitti sotkea marmatuksiaan yhteen mun kaikkien marmatusteni kanssa. Se haluaa marmattaa ihan itte omia marmatuksiaan. Oon kuitenkin ollut ymmärtävinäni, että mulla ja tädillä on aika yhteneväiset mielipiteet aina joskus, että oltais me voitu samassakin osoitteessa kirjoittaa, kun samassa osoitteessa kerran asutaankin.

Tuossa vaan taas näkee tädit. Niiden ajatuksista on fiksunkaan kissan vaikea ottaa selvää. Ehkä tädin kannattaisi hankkia ittelleen joku ihan ikioma marmattaja, niin jäisi vähemmän aikaa touhuta sellaisten asioiden parissa, jotka ovat maailmankaikkeuden kannalta vähäpätöisiä.


Terveisin

Otto
ammattikissa

P.S. Kuvan kakku on leivottu tädin keittössä. Leipurimestarina assari 1.


Kommentit