Maailmanloppuja

Mau Kamut!

Täti sanoi, että maailmanloppuja on erilaisia. Maailmoja loppuu silloin tällöin siellä ja täällä. Meidän talossa yksi maailma loppui juuri jouluaattona, kun Prinsessakissasta tuli enkelikissa. Muunkinlaisia maailmanloppuja on. Ne voivat vaikuttaa ulkopuolisesta pieniltä, mutta kohteensa kannalta ne ovat kuitenkin isoja ja ainutkertaisia.
Kun mä tarkemmin ajattelen, meillä oli välillä aika kivaa, kun maattin partisn pöydällä ja kytättiin talvipäivinä talitinttejä. Oltiin aina sen verran siellä, kun oli kunnon auringonpaiste. Sitten tultiin heti sisälle, kun alkoi viluttamaan.

Meille Prinsessan loppu on ollut aika iso suru. Täti on riiputtanut päätään monta päivää. Tosin mä olen käyttänyt sen päänriiputusta hyödyksi, sillä kinkkupaketin kansi on ollut tavallista löysemmin kiinni. Oon tietenkin käyttänyt tällaisen ainutlaatuisen mahdollisuuden hyödykseni. Elämä on tällaista. Jokaisen on yritettävä itte elämänsä eteen.

Terveisin

Otto
ammattikissa




P.S. Olen hoivannut tätiä Trainerin kanssa, kun täti on kuumeessa. Lääkärissä täti uhkasi laittaa meidän tädille happiviikset, kun sen kehukot rohisivat niin paljon. Täti vähän säikähti, kun se oli koko viikon ollut kipeänä töissä.




Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Mau Sirpa ja Kollo!

      kerron tädille terkut.
      Täti ei olekaan ollut aikoihin näin sairas, että se oikein
      makaa peiton alla.
      Assarit hoitavat Trainerin treenaamisen.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista
  2. Toivottavasti pian helpottaa joka suhteessa. Tietysti kannattaa käytää tädin voimattomuutta hyväksi. Oma suuhan on lähempänä, kun kontin suu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mau Amalia,

      Täytyy tunnustaa, että olen saanut tädin hermostumaan, kun olen vähän antanut vauhtia Trainerille. Kerron siitä sitten vähän myöhemmin lisää.

      Mutta kyllä minäkin toivon, että täti jo paranisi.

      Terveisin

      Otto
      ammattikissa

      Poista

Lähetä kommentti