Täti heppatyttö

(Strong Mints, Kuva Assari 1)


 Mau Kamut!

Kyllä kuulkaa tädin naama loisti taas kun se tuli tallilta kotiin. Se tuoksui hevoselta jo eteisestä ja se selitti assareille, mitä kaikkea se oli puuhannut. Hevonen oli kuulemma heti moikannut sitä, kun se oli tullut. Oikein sellainen pitkä hörähdys.

Mä tosin sanoin tädille, että ootko ihan varma, että se moikkas? Niin siis mä meinaan vaan, että voiskos kuule olla niin, että se kysäisi sulta, että ootko nyt ihan tosissas taas tulossa tänne? Täti sanoi, että älä kuule Otto soita sitä kissansuutas ollenkaan. Sitten se ryhtyi uhkailemaan. Se nimittäin kysyi, että miltä Otto tuntuu olla ainut mies täällä naisten joukossa? Mä siihen nopeesti, että ei tunnu kuule oikein miltään. Että tässähän sitä ollaan niinku ihan oltu muina kissoina kaiken aikaa.

Täti sanoi, että joo kannattaisi nyt ottaa tämä elämä sillä tavalla ihan rauhallisesti, että ei tuu mitään ylimääräistä ongelmaa silleen yllättäen. - Ja mitäs ongelmia se täti mahtaa tarkoittaa, mä kysäisin ja kattoin tätiä silmät pyöreinä. En tietenkään saanut mitään vastausta, kun täti paineli jo jääkaapille ja ryhtyi kasaamaan ittelleen muutamaa voileipää ja kattomaan, onko mitään pöperöä jälellä, että sitä vois niinku lämmitellä.

Hyppäsin tädin viereen tuolille ja sanoin, että mau täti. Sun kandeis niinku antaa mulle puolet sun ruoastas, niin et itte veny niin kauhiasti. Täti mulkaisi mua ja sanoi, että mä kuule syön nää mun ruoat ja sovitaan, että sä syöt noi sun ruoat. Sanoin tädille, että joo kyllähän mä ne söisin, jos toi sun Traineris ei kävis joka välissä vohkimassa mun eväitäni.

Täti ei kommentoinut. Se oli taas sillä tuulella, että sitä ei huvittanut mikään. Se lähti sitten trainerin kanssa lenkille ja mutisi jotakin viidentähden hostellista ja pöytiintarjoilusta.


Terveisin

Otto
ammattikissa


Kommentit

  1. (Äh. Äsken näytti tuplakommenttia, joista toisen muka poistin...) Kokeillaanpa uusiksi:

    Mikäs siinä on Otolla ollessa, miehenä talossa. Antaa akkain vouhkata ja hössöttää, kyllä ammattikissan pitää osata ottaa rennosti :D

    VastaaPoista
  2. Luulis nyt Tädin olevan vaik kuin puhelias, kun on päässy hevosen kans seurustelee. On se vähän rumaa Tädin alkaa uhkailee heti, jos sille vähän huomauttaa asiasta :D

    VastaaPoista
  3. Mau Ella!

    Kuule kyllä täällä välillä joutuu pitämään kiinni miehuudestaan. Ei oo helppoa. 7 vouhottavaa ja hössöttävää akkaa on aivan liikaa ammattikissallekin. Palvelu senkun huononee suhteessa suoraan akkojen määrään.

    Terveisin


    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista
  4. Mau Amalia!

    Totta turiset. Täti on sellainen uhkailija, että se voisi ryhtyä oikein valtakunnanuhkailijaksi. Sanoin sille, että kissa saa istua pöydällä, jos kissaa huvittaa, mutta täti sanoi, että ei saa, koska täti on maksanut pöydän ja täti saa päättää mitä se pitää pöydällä.

    Olisi kiitollinen siitä, että jotkut asiat menevät ihan itse pöydälle ja pöydältä pois. Ei tartte itte vaivaantua.

    Terveisin

    Otto
    ammattiksisa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti