Ruusupuisto

Hau, hau!

Olimme tädin kanssa taas kuvaamassa ruusuja.

Ruusupuistossa on kaikenlaisia ruusuja. Tosin niistä ei ole vielä kukassa kovin moni, mutta se ei tätiä haittaa.





Täti oli minulle taas eilen vihainen. Hyökkäsin ammattikissan niskaan ja yritin purra sitä. Täti ja assarit lukitsivat mut partsille ja ne vetivät verhot kiinni. Jouduin olemaan siellä varmaan ainakin tunnin. Täti sanoi sitten kun pääsin pois, että älä yhtään yritä liehitellä.

Mä sanoin sille, että kuule, mä sentään löysin aamulla sen lenkkeilijän kännykän ja me saatiin se toimitettua takas omistajalleen. Täti sanoi siihen, että joo yrit eka pissata sen päälle. Mä sanoin tädille, että kuule ilman mun vessahätääni sä et olisi löytänyt sitä ja se tyttö olis ollut ilman kännykkää. Täti sanoi, että yhtä pahaa tekoa kohden pitää tehdä vähintään viisi hyvää, että tilit menevät tasan. Mä yritin kattoa sitä silleen kulmieni alta vetoavasti, mutta se ei tehonnut. Tädin sydän on kiveä.

Terveisin


Ronja
personal trainer

Kommentit

  1. No huh huh, nyt teil kyl menee elo aika kiihkeeks. Voi Otto parka.

    VastaaPoista
  2. Hau!

    Mutta kun kissoja on niiiiin kiva ajaa takaa.
    Oton oma moka, kun se juoksee mua aina pakoon.
    Prinsessaa mä en aja takaa, kun se ei juokse pakoon.

    Terveisin

    Ronja
    personal trainer

    VastaaPoista

Lähetä kommentti