Personal trainer-videokoira

Mau Kamut!

Täti jäi taas kiinni itse teosta.Toi koira on sen suosikki. Tässä on taas yksi validi todiste siitä.


Personal trainer saa tänne mun blogiini videoitakin. Hevonen sai aina kaiken, mitä se halus. Mä en oo saanut koskaan. No joo, oon. Älkää nyt ihmiset tarttuko ihan jokaiseen yksityiskohtaan. Toisaalta se on hyvä, että mä näen, mitä se puuhaa siellä puistossa. Tiedän sitten, kun meen kylille, että pitääkö hävetä ja kuinka paljon.

Tuossakin se vaan näyttää nuuskuttavan kaikkea, mistä se sitten kertoo. On saanut vainun siitä ja tästä. Luultavasti joku puistoon tippunut karkki tai eväsretkeltä jäänyt leivänpuolikas. Täti ei anna sen kuulemma ottaa niitä ja se on siitä vähän kiukkuinen. Sanoo, että täti on tosi niuho.  No niinhän se on. Mutta toisaalta hyvä kuulla, että koirakin pitää sitä niuhona. Ehkä me voidaan tehdä jonkinnäköinen vallankaappaus jossakin vaiheessa, jos päästään yksimielisyyteen siitä, että mä olen johtaja ja koira mun henkivartijani.

Assarit sanoi tädille, että mun pitäisi näyttää sille kaapin paikka, mutta kun mulla ei oo omaa kaappia, niin miten mä sen paikkaa voin näyttää? Tädin pitäisi ostaa mulle eka oma kaappi.


Terveisin


Otto
ammattikissa








Kommentit

  1. Sun varmaan täytyy käyttää Tätiin lahjontaa, painostusta ja lopulta uhkailua, ellet muuten sitä kaappia saa :D

    VastaaPoista
  2. Mau!

    Kuule Amalia, tuolla koiralla on jo oma kaappi!Siellä on sen tarvikkeita ja ruokaa. Kissojen ruoka on vaan yhdessä tädin kaapissa yhdellä hyllyllä.


    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti