Kun tädillä oli hevonen...

...se tapasi ottaa osaa aina välillä valokuvatorstai-haasteeseen. Tosin on se antanut minun välillä laittaa kuviani siihen juttuun, mutta enimmäkseen ei kuitenkaan.  Nyt haasteena on paras kuva, niistä joilla on torstaihaasteisiin osallistunut. Haasteen nro on  250. Jaa täti sanoi, että sillä on vielä se paras kuva ottamatta, mutta sellaisia kuvia, jotka ovat jääneet mieleen tilannekuvina täti sanoi, että sillä on. 

Tällä kuvalla täti on ottanut osaa haasteeseen nro 167: hassu



Hevonen näytti sille aika usein kieltä ja kerran se onnistu ottamaan siitä sitten kuvankin. Alempi kuva taas on tädin mielestä reipas kuva hevosesta ja ratsastajasta. Täti tykkää kentältä nousevasta pölystä kaikkein eniten.




Mukavaa kesäviikkoa kaikille kamuille!


Terveisin


Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Tuolla hevosellakin oli aina mukavia juttuja tädin touhuista. Ilmankos se näyttää kieltään ;D

    VastaaPoista
  2. Mau!

    Toi hevonen oli välillä ihan kypsä tuohon tätiin.
    Ja niin oon minäkin.
    Prinsessa tuntuu jotenkin jo hyväksyneen nää tädin tempoilut, mutta mulla kuulkaas vielä kestää.

    Tänäänkin mä tuijotin tuota koiraa keittöstä ja se tuijotti mua eteisestä. Täti siihen vaan kommentoi, että tuotahan sä oot Otto tässä harrastanut. Oot kytänny prinsessaa tuossa samassa kohdassa ja nyt saat sitten itte vähän kokemusta siitä, miltä se tuntuu...

    Täti osaa olla ikävä.

    Terveisin

    Otto
    amattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti