Ammattikissa terästäytyy

Mau kamut!

Tänään mä kuulkaas sitten päätin, että enää tuo koira ei määräile mua. Kävin sen kanssa oikein kunnon kehityskeskustelun. Mä nimittäin hiippailin tädin sänkyyn päivänokosille. Huomatkaa muuten, että se mikä on koiralta kielletyttä on minulle sallittua. :-). Siirryin siis loikoilemaan tädin sängylle ja kun täti tuli töistä, se tuli tietenkin heti moikkaamaan mua ja kehui, että oon alkanut valloittaa reviiriäni takaisin.

Sanoin tädille, että joo me ton prinsessakissan kanssa vähän keskusteltiin tästä asiasta ja prinsessa kertoi paiskineensa sitä kirsuun viimeksi eilen. Se sanoi, että ei se ollut kauheen haastavaa, kun toi tyyppi ei sitten kuitenkaan yrittänyt tehdä siitä makupalaa. Siksi mäkin päätin uskaltaa yrittää.

No täti sitten sanoi, että joo kannattaa pitää puolensa, ja että eihän kukaan sun puolestas sano mitään, jos sä et itte saa suutas auki.

Täti istui siinä mun vieressäni ja hörppi jotakin kupistaan. Yleensä se aina keittää teetä ja sitten se juo sitä monta kupillista. Toi Personal Trainer hyökkäs heti siihen kuuntelemaan, kun me tädin kanssa vaihdettiin kuulumisia.
Ja arvatkaas mitä!? Se alkoi kuulkaa nuolemaan mun päätäni! Mä sanoin, että jos toi prinsessa antaa sun pestä päänsä, niin mä en kuule anna. Sen sijaan mä annan käpälästä niin ettäs tiedät kummajainen. Ja niin mä sitten täräytin oikein kunnolla. Annoin sellaisen sivalluksen, että tää tyyppi hyppäs pari mertriä taaksepäin ja kaatoi melkein tädin pöydän. Täti mulkaisi sitä ja sanoi, että istu. Voi hyvää päivää se roikotti sitten kieltään ja sanoi, että läähähähäh, puuhahahha, lääähhtäähäh, puuhahahhha, hah ja toljotti tätiä ja mua pää kallellaan.
 

Elämä on, mä sanoin ja käänsin kylkeäni.

Terveisin


Otto 
ammattikissa

Kommentit

  1. No löytyyhän susta "munaa" kun aikansa potkii :)

    VastaaPoista
  2. Mau Amalia!

    Ajatelin, että jos kerran Prinsessakin pärjää sen kanssa, niin kyllä sitten minäkin.
    Sitäpaitsi tädin sängyllä on kivempi nukkua kuin lauteilla.

    Terveisin


    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti