Prinsessakissa

Moro Kamut!

Otto täällä terve. Musta tuntuu, että mä olen kohta koditon kissa. Oliskos jotakin kivaa tätiä, joka tykkäis persoonallisesta kissasta? Mä en nimittäin oo kauheen hyvissä väleissä tuon Prinsessan kanssa. Eilenkin mentiin nukkuun samaan huoneeseen tän hienohelman kanssa. Ja mä oon yleensä joko ylä- tai alasängyssä, ihan niin kuin miten mua henkilökohtaisesti vaan huvittaa. Eilen sitten toi Prinsessa oli ehtinyt ensiksi. Mua otti se homma niin perusteellisesti päähän, että ette voi ihan oikeesti kuvitellakaan, kuinka rankasti mua riepoi. Menin sanoon sille tyypille, että nyt olis niinku kohtuullista, että  väistäisit vähän. Mä sitten läppäsin sitä, kun ei se hievahtanutkaan. Se katto vaan mua ja sano, että MAU ja jatkoi tyynen rauhallisena ittensä sukimista.



Tässä on tää tädin kultamussukka Prinsessakissa. Että ottaa nyt niin päähän. Siitä on tullu oikein tuollainen assareiden sylikissa. HYI.

Sen kieli ei pysy oikein kunnolla vieläkään suussa, kun sillä oli niin paha tulehdus. Mutta kyllä se sen suuvärkki alkaa kuitenkin olla pikkuisen eri näköinen, kun mitä se oli silloin ennen kun se kävi hammaslääkärissä.

On kyllä niin olevinaan tää nainen, että ei vois enempää harmittaa.


Mä en nyt oikein tiedä, että mitä mä täällä ryhdyn tekemään, että saan tuon nirppanan pysymään kurissa. Omaa asenettahan mun ei tietenkää tarvitse mihinkään muuttaa. Se on kohdallansa. 

Terveisin 

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Tekis mieli vähän olla prinsessan puolta, mutta kait tähänkin juttuun käy sanonata "maassa maan tavalla" eli talossa talon tavalla. Sähän oot ne tavat tietty luonnu. Kyl sun ehkä vähän kannattais koittaa lepytellä sitä vielä.

    VastaaPoista
  2. Mau Amalia!

    Tuota mä vähän osasin odottaakin jo, että alat kaveertata tuon Prinsessan kanssa. Onneksi kuitenkin muistit, että mä oon kuningas tässä talossa.

    Tuosta tyypistä ei oo kohta kissaksi. Siltä poistettiin kolme hammasta siellä hammaslääkärissä. Sen siitä saa, kun
    ei huolehdi purukalustostaan.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    P.S. Kyllä me eilen vähän taas lähennyttiin. Juostiinkin yöllä yhdessä kilpaa olkkarissa.

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti sä ja Prinsessa löydätte balanssin väleihinne. :) Tutustuminen ottaa aikansa.

    VastaaPoista
  4. Hmm... Sirpa ja Kollo, En osaa sanoa haluanko mä oikeasti edes tuohon tutustuakaan. Aika nirppanalta se vaikuttaa. Mutta ollaan me jo ihan vähän kavereita. Mutta vaan ihan vähän.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti