Täti peilaa

Mau kamut!
Pistettiin kuulkaas prinsessan kanssa tädin pää vähän sekaisin. Näin kesän kunniaksi.
Täti oli tapansa mukaan aamulla kukonlaulun aikaan ylhäällä. Se oli just peilaamassa itteään (ei vieläkään usko, että se on vaan joka päivä vanhempi) ja mulle tuli hätä. Klompsin muina kissoina vessaani, joka siis sijaitsee kylppärin yhteydessä olevassa saunassa, jossa siis täti tapaa aamuisin kastella ja peilailla itteään. Raavin vessaani ja MAU, sitten muistin, mitä ton prinsessan kanssa tuli illalla puhuttua. Hyppäsinkin prinsessan vessaan. Se on totuuden nimissä mulle kyllä hieman pieni, mutta toisaalta... toisaalta sitä on näppärä kaivaa niin, että on itse puoliksi ulkona.

Mä siis syöksyin kaivamaan prinsessan vessaa. Kaivoin ja tein tarpeeni sinne. Peittelin sitten huolellisesti. Sitten menin takaisin omaan vessaani ja jatkoin isommalla asialla siellä. Täti tuijotti mua suu auki. Kysyin, että odottaako täti kenties, että lintu tuo madon suoraan suuhun? Täti ei vastannut mitään. Se vaan tuijotti.

Mä peittelin tietenkin huolellisesti jälkeni tässä omassakin vessassa ja kun sain tehtävät tehtyä poistuin paikalta. Täti tietysti heti ryhtyi siivoamaan meidän vessoja. Mutta ei siinä kaikki. Olisittepa nähneet sen naaman, kun se huomas, että prinsessa oli käynyt mun vessassani tekemässä tämän isomman toimituksen.

No ei se kauaa ymmärtänyt olla hiljaa. Se kysyi, että Otto mitäs tää nyt on olevinaan? Onko teillä eri loossit
niinku eri asioille, vai? Mulla ei oo tapana vastata törkeisiin uteluihin, siispä en tähänkään vastannut.

Terveisin

Otto
ammattikissa
P.S. Prinsessa menee tänään hammaslääkäriin ja sen takia minäkin olen joutunut olemaan syömättä koko yön, kun täti otti ruoat pois, että prinsessa on paastolla 12 h ennen nukutusta.
Arvatkaa ottiko mua päähän. Olin valmis syömään tädin jo klo 3 aamuyöllä. Tosin täti sitten suostui viiden jälkeen tarjoilemaan meikeläiselle aamupalaa, mutta sitten se taas keräsi kaikki ruoat pois.


Kommentit

  1. Onhan se tietysti vähän tädinkin asia, miten te tarpeenne teette, se kun joutuu ne kuitenkin siivoo :D Mutta onhan se niinkin ja niinhän se onkin, että henk koht juttu kuitenkin. Tovottavasti prinsessan lääkärireissu suju hyvin.

    VastaaPoista
  2. Mau Amalia!

    Niin kai.
    Me ollaan nyt kuiteskin sitten päädytty siihen, että tehdään iso tarve isoon laatikkoon ja pieni tarve pieneen laatikkoon. Siinä ei tädillä ole mitään sanomista.

    Sitäpaitsi MÄ olin täällä ENSIN ja saan päättää mihin mä teen tarpeeni. Siihen ei ole prinsessalla mitään sanomista.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti