Oikeuksista pitää pitää kiinni



Olen todennut, että tässä ei pärjää, jos ei ala pitää vähän näistä perusoikeuksistaan kiinni. Onneksi täti ei huomaa, että sen työkamoista on ohimennen hyötyä meikeläiselle, kun se jättää välillä näitä sen kirjoja lojumaan minne sattuu.




Mun rauhaani häiritään joka ikinen lauantai. Ja en tajua miksi. Mun lempipaikkani on saunanlauteet ja mun vessani sijaitsee kylppärissä, joka on ihan saunan vieressä. Ja joka ikinen lauantai täti siirtää mun vessani kylppäristä eteiseen.


Mulle yleensä iskee hätä sitten samalla hetkellä, kun täti kantaa sen vessan sieltä pois. Joudun sitten jalat ristissä hyppimään, kun siinä menee ainakin pari tuntia kun täti saa sen omituisen operaation loppun. Minähän en sitten muuten eteisessä tarpeitani tee. Enkä sellaisessa kattovessassa.

Eikä riitä, että vessaa siirrellään miten sattuu, vaan kaikkialla on sitten kuuma ja kylppärissä on vielä  märkääkin.


No sitten tässä eräänä kertana tosiaan sattui sopivasti. Täti oli unohtanut sen yhden kirjan tuohon eteisen lattialle ja mä tietenkin menin sitä heti kattomaan, että mikäs opus se tämä oikein on. Totesin, että tästä taitaa olla mulle todella paljon hyötyä. Päätinkin, että tässä ei kannata aikailla ollenkaan, vaan on tartuttava heti toimeen.



Jos kissa ei pidä itse oikeuksistaan kiinni, niin niistä ei sitten pidä kukaan muukaan kiinni. Tutkin onko kissan vessan siirtäminen eteiseen  kerran tai joskus jopa kaksikin kertaa viikossa ollenkaan kohtuullista.

Terveisin


Otto
ammattikissa 

Kommentit

  1. Jopas löysitkin oivan opuksen, nyt vaan opiskelet sen niin, että tiedät mitkä oikeudet kuuluu kissalle. Ainakin se, että vessaa ei saa siirrellä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti