Täti kiusaa kissaa



Tänään juoksin keittiöön. Minulla nimittäin toimii tuo hajuaisti vielä paremmin kuin täti osaa ymmärtää.
Täysin oikeinhan minä arvasin tälläkin kerralla: Siellä oli kalaa.
MUTTA minun lautaseni oli TYHJÄ! Mikä tunne.
Voitteko tajuta? Voitte varmaan, jos olette tutustuneet siihen, mitä hevonen on kertonut tädistä.







Minä istuin pöydän alla ja yritin tuijottaa tätiä, mutta se ei tehonnut. Assaritkaan eivät tiputtaneet mitään lattialle. Törkeää. Sitten täti vielä oli leiponut sämpylöitä ja jotakin lettujen näköistä leipää. Aivan sama, siitä minä en ollut kiinnostunut.




Minä en halua leipää.

Minä haluan kalaa! Aamuun on vielä liian monta tuntia, kun minä saan oman kala-ateriani!
Ja koska huomenna on sunnuntai, täti ei nouse ennen seitsemää, vaikka kuinka mouruaisin sen sängyn äärellä.
Voitte vaan arvata minun tunteeni.

Terveisin 

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Kyllä nyt täytyis tädillä olla hyvä selitys, miksi et saanut kalaa?? Ethä saanut edes siitä laskiaispullasta kermaa, vaikka molemmat olis ihan hyvää kissalle. Kumma täti.

    VastaaPoista
  2. Amalia: niin tarttis olla, mutta arvaa selittääkö tämä täti koskaan tällaisia asioita.
    Hevonenkin aina sanoi, että täti on outo ja on se.

    Tänään hypin sen laiskimuksen sängyllä, kun se ei noussut antamaan aamupalaa. Onneksi sain assarin häädettyä sängystään heti kuuden jälkeen antamaan kala-ateriaa.

    Marja-Leena: kiva kun ymmärrät. Tässä on ollut totuttelemista, vaikka löytökissa olenkin. Täti ei millään meinaa käsittää, että minä en syö kuin tarkasti valikoituja kalaruokia naksujen lisäksi.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti