Tätin oudot yölliset puuhat


No niin, nyt täti tuli sitten heilumaan kameransa kanssa minun nenäni eteen. Epäkohteliasta sanon minä. Vaikka assistentit ovat minua kuvanneet jo aika paljon, en silti tykkää vielä kovin paljon tädistä ja kamerasta. 

Täti on muuten käyttäytynyt viime viikkoina oudosti. Se käy kaupassa ja sitten se kiskoo kassistaan jotakin eteisen kaapin ylähyllylle ja sujahtaa sitten keittöön muina naisina. Sitten se menee kaivelemaan sitä yläkaappia, kun kaikki assistentit nukkuvat. Eikä siinä kaikki. Täti ottaa esiin narua ja ihanan rapisevaa paperia, sakset ja teippiä. Olen pari kertaa yrittänyt hyökätä siihen kasaan, kun täti on leikannut paperia. Jostakin syystä se ei ole yhtään ilahtunut siitä. Eikä se ole tykännyt siitäkään, kun olen saalistanut sitä teippirullaa. Se kuulkaa liukuu niin mukavasti lattialla! Se komentaa aina, että nyt Otto kunnolla. Höh. Kaikki hauska on kielletty tässä talossa.
Mutta minua kyllä kiinnostaisi tietää, mitä se oikein puuhaa. Liittyykö se jotenkin tähän jouluun, josta nämä assaritkin hokevat jatkuvasti? Nimittäin eilen assareille ilmestyivät sellaiset kalenterit joissa on hauska kulkunen, jota minä käyn hakkaamassa. Assarit kieltävät, että ei saa repiä kalenteria.
Hmmm... minusta tuntuu, että minun kissanelämääni yritetään jotekin rajoittaa nykyisin.

Terveisin


Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Voi miten söötti kissa sä Otto olet. Ole varovainen niitten narujen kanssa. Ne ei nimittäin sula mahassa ja sitte sattuu kakatessa. Onhan se vähä kurjaa, jos kaikki hauska on kiellettyä :(

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos Amalia!
    Kehrään sinulle pari ylimääräistä kierrosta Hrrrr, hrrrr...hrrrr...

    Terveisin

    Otto
    kehrääjäkissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti