Tädin uuni hajosi

Täti on kuulkaas nyt hyvin vihainen. Se mököttää eikä puhu mitään. Siltä hajosivat uunista vastukset. Se on ilmeisesti iso ja vakava juttu. Täti otti kaukun uunista ja se oli läpipaistunut. Täti sanoi, että uunista ovat menneet vastukset .Minä en tiedä, mitkä ovat vastukset, mutta minä vastustan heti kaikkea, mikä liittyy vastuksiin. Jos vastusten rikkimeneminen saa tädin tuollaiselle tuulelle, niin vastusten olisi syytä pysyä kunnossa.

Täti sanoi, että sitä raivostuttaa, kun se aikoi leipoa jouluksi kakun. 

Toinen asia, joka sai tädin vihaiseksi oli se, kun minä kävin vähän harjoittelemassa hiirenmetsästystä tädin kuivumassa olleille sukkahosuilla. Oi, ihmiset. Ne sukkahousut heiluivat niin mukavasti siinä telineessä, kun ilmavirta keikutti niitä. Minä metsästin niitä täysillä. Ja minulla oli niin hauskaa. Täti ei kuitenkaan ymmärtänyt. Se sanoi, että minä olen tuhonnut sukkahousuja jo ainakin 20 eurolla. Tuhonnut? En tajua ollenkaan. Sitten se tietenkin taas sanoi, että ei hevonen vaan koskaan.

No ei tietenkään. Eihän sen hevonen ymmärtänyt metsästämisestä mitään, jos olen oikein ymmärtänyt. Hevonen luuli aina, että joku metsästää sitä. 

Terveisin 

Otto 
sukkahousukissa

Kommentit

  1. Mitäs laitta sukkahousunsa sun kiusaksi siihen liehuu! Eihän pieni kissa voi selaista vastustaa. Jännityksellä odotan teidän yhteistä joulua :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti