Kissan ravintolapalvelut

Tervehdys!

Olen tässä miettinyt näitä tädin tarjoilemia sapuskoja. Minulla on päivittäin tarjolla neljä erilaista
ruokavaihtoehtoa tai oikeastaan viisi, sillä täti tarjoaa myös tuoreruokaa. Täti sanoi, että on väärin, kun kissa elää kuin kuningas. Voi, voi, kuinka väärässä täti taas onkaan. Kissahan on kuningas. Se ei ole sitä ilmeisesti vieläkään tajunnut.

No mä olen nyt päättänyt olla tädin kamu. Meen sen syliin heti kun vain tilaisuus tulee ja kehrään tyytyväisenä. Assistentit harjaavat meikeläisen kaksi kertaa päiväässä ja kun harjaus kestää liian vähän aikaa, niin meen pyörimään jalkoihin ja en anna periksi ennen kuin harjaamista jatketaan.

Tätikin harjaa meikeläistä aina välillä. Ja täti se vasta osaakin harjata. Se on harjannut niin monta kertaa hevosta elämänsä aikana, että se on oppinut. Kun täti harjaa kierähdän selälleni ja laitan tassut pystyyn, että täti voi harjata vatsan puolelta paremmin.

Oikeastaan aika lailla kerskailematta voin sanoa, että kyllä meikeläisellä oikeastaan on aika mukavat kissanpäivät.

Terveisin

Otto
ammattikissa

Kommentit

  1. Ohho nyt olen ihan hämmästynyt! Vai olet jo tädin kanssa niin kamu, että annat harjata masunkin ?? mikäs siinä hienoahan se on, että homma pelaa teidän kanssa. Oli se Upin juttu tädille niin kova.

    VastaaPoista
  2. Hyvä Otto kun olet emännän kamuksi ruvennut=)

    VastaaPoista
  3. Mau kamut!

    Täti ei ole kovin aktiivinen tämän minun blogini kanssa. Olen jo monena päivänä yrittänyt sille huomauttaa, että minäkin olen olemassa.

    Jep. Amalia. Tätiä on yritetty houkutella tallille. Ei se siitä ole paljon ilahtunut. Sanoi, että hänen hevostelunsa loppui Upiin. Se vei kaikki Upin satulatkin pois, vaikka assarit kuinka sanoivat sille, että ei ihan vielä veisi.

    Tädin päätä on luultavasti aika vaikea kääntää.

    Terveisin

    Otto
    ammattikissa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti